FAQ – Billetsalg

Vi har forsøgt at samle de oftest stillede spørgsmål ang. billetkøb på siden herunder.

Tjek venligst i din INDBAKKE, i dit SPAMFILTER, under UØNSKET POST og under REKLAMER på din mail. Er ordrebekræftelsen ingen steder, kan du skrive til support@billetexpressen.dk så undersøger BilletExpressen årsagen. (Oplys hvilket navn billetterne er købt i).

Det gøres ved, at du selv køber billetter til den dag, du ønsker. Derefter skriver du til support@billetexpressen.dk og beder om dit første køb bliver annulleret. BilletExpressen annullerer din ordre og sender penge retur til dig – som regel samme dag, de hører fra dig. Refunderingsgebyret på 25 kroner per billet trækkes fra, inden beløbet føres tilbage til dit betalingskort.

Henvendelse til BilletExpressen skal ske af den person, der har købt billetterne.

Billetter kan ikke byttes mindre end 48 timer før en Portvinsmesse.

Ja, du må gerne forære billetten til anden.

Du kan registrere dig her: https://www.portvinsfestival.dk/tilmeld/

Det er ikke muligt at fortryde et billetkøb.

Du er velkommen til at skrive til support@billetexpressen.dk – 9 ud af 10 gange svares indenfor 2 timer.

I weekender med portvinsfestival holdes et ekstra øje med support-henvendelser.

Har du øvrige spørgsmål, som ikke drejer sig om billetter, så kontakt os endelig.